lolipoplove

"Ju mer en människa älskar desto mer kärlek finns det i henne"


   I mig finns oändlig kärlek, en kärlek som knappt går att beskriva. Änglakärlek. Systerkärlek. Glitterkärlek. Min kärlek till Alexx. Den som inte fått uppleva sådan kärlek vet inte vad det innebär, för dem är det mest en lek, lite gullig, men vadå? För mig är det ofattfart stort. Större än störst.
   Utan min Alexxsyster skulle jag vara ingenting. Nada. Jag älskar henne för just den hon är, och min kärlek växer varje gång jag vet at hon älskar mig med samma styrka.
   Visst, i mig finns annan kärlek också, tex  kärleken till familjen (den biologiska altså) och  vänskapskärlek till Kiiwio, Nemo, osv. Fast kärleken till Kiiwio är nog större än bara vänskapskärlek. Jag vet inte vad jag ska kalla kärleken till henne, vänskap är för litet och syster är för... platt. Änglakärlek? Jag vet inte, det har ju varit så färut. Men nu? Allt runt mig faller samman och det finns ingen som är så stark att hon kan bära upp både mig och alla andra. Bara Alexx. Kärlekskärlek har jag till Johan, det är en kärlek jag inte vill leva utan. Alla som upplevt känslan av att älska en annan människa, "vanligt" älska, vet hur underbart det är. Oskiljaktigt underbart, Johan är .. Allt?

   Suck. I mig finns för många känslor. Jag vet inte vad jag ska kalla allt, det finns inga namn på någonting. Nåja, bara jag och de "drabbade" vet vad jag talar om, bara de som upplever och förstår. För oss behövs inga namn, kärlek finns ändå.
   Och kärleken är oändlig.



   I sommar ska jag och Alexx gifta oss. Alexx, änglasystern som alltid finns för mig, alltid ställer upp för mig och alltid är stark nog att lyfta upp mig när jag bara vill gräva ner mig. Min Alexandra.


Kommentarer
Postat av: alexx

Och min Hannah.. :)

Jag älskar dig, våran kärlek går inte att beskriva, inte om man inte själv har upplevt den.

Och den är evig, vad som än händer

2008-06-12 @ 23:28:52
Postat av: hanna

det sårar mei,väldigt väldigt mkt8"(

sårar mei att jag inte är tillräcklig längre="

2008-06-14 @ 13:08:20
URL: http://systematicsugar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0