Ha!

Kort resumé av veckan :
Måndag: Kunde inte skolan, stannade hemma
Tisdag: Gick två lektioner, sen gick jag hem
Onsdag: Bröt ihop på bussen över Alnöbron. Gick till kuratorn och sen åkte jag hem. Bröt ihop senare i bilen på väg till stallet. Börjar jag må sämre så kommer jag antagligen att flytta dit. Tack Laila, för att du finns
Torsdag: Fyllde år. Åkte till skolan. Jag och Karin hade inte fått veta nått, men vi hade sovmorgon. Jippie -.-. Skolsköterskan bokade tid hos skolläkaren åt mig, för huvudvärken. Var med Alexx, Klas, Jocke, Janne efteråt. Sen kom mormor, morfar, Kicki och Åke. När alla åkt hem la jag mig och kunde inte sova.
Fredag: Tja .. Skola idag, dagen kändes läskigt kort. Skolläkaren kollade huvet (blev värre efter hennes skumma 'massage'), nu ska jag kontakta vårdcentralen för huvudvärken. Ska föra dagbiok över i vilka samanhang den är värre och så. Har antagligen huvudvärk pga stress, sömnbrist, depression eller järnbrist. Trötttrötttrött. Har sovit sen jag kom hem från skolan.


Nu ska jag sova ännu mer och sen ska jag duscha. Sen ska jag sova lite till.
God natt folket och få många söta mardrömmar i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0