Jag och mina kläder


Liksom, seriöst : Fatta vad jag skulle passa i den här korsetten! Äntligen tillräckligt smal, och den är så jävla snygg!


                                                


En annan (och mycket billigare) läckerbit är ju denna :



(Visst skulle de sitta snygg på mig då? (A) Någon som har lust att betala? Den snyggaste med stålskenor går på 1299 kr och den med plastskenor och söta stjärnor går på 799 kr...)

- - -

Och medan vi ändå håller på, så har jag gjort upp en del planer gällande mitt hår:
Mamma vill inte längre att jag färgar hela håret grönt eftersom det blir så dassigt på en gång, så jag funderar på grön lugg och dreadextentions i typ ljus-och mörkgrönt.


           
 
Fast i så fall så får jag ett rätt dyrt hår x) 110 kr för en förpackning innehållande tio stycken extentions. Eftersom jag är osäker på hur färgen på håret blir så vill jag ha både mörk- och ljusgröna dreads (färgen jag ska ha i luggen är föresten den mellangröna,  apple green). Hårtoningen går på 59 kr för en burk, plus frakten på 40 kr. Så det blir 319 kr. Plus att jag måste bleka håret innan och köpa gummisnoddar. Nej, jag tror jag färgar hela håret grönt + svart lugg. Eller.. Det räcker ju igentligen om jag har mörkgröna extentions.. Äh, vad fan, det skulle bli lika dyrt åt båda hållen och jag har ju inte fått fixa håret på typ ett år (om man bortser från färgning, vilket var typ två månader sedan), så jag tycker mor ska bjuppa på halva priset (vilket jag faktiskt tror hon går med på).
   Aja, jag tror faktiskt inte att de som läser här är speciellt intresserade av mitt hår, så därför ska jag nu krypa till kojs och hata morgondagen (jobbig skola, jobbigt BUP sedan).


Dröm sött - dröm om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0