huh..?

Jag har massor att skriva, om allt.
Men jag ska inte göra det, för jag orkar inte.
Jag har fullt upp med att inte bryta ihop, så allt som händer runt mig får lösas av alla som finns runt mig, för jag är inte längre en del av något.

Vill i alla fall att ni ska veta att jag älskar er, och er som jag inte älskar; ni betyder mycket och jag tycker om er otroligt mycket. Resten är jag neutral mot, jag orkar inte hata längre, inte ens ogilla.
   Vill otroligt mycket, men jag har ingen ork. Jag har börjat se vad som händer runt mig, men jag orkar inte vara en del av något längre. Vill sova, sova, men samtidigt är jag för stressad för att kunna sitta still längre stunder ens en gång.



Vart tog vår vackra värld vägen?
Vem gjorde sprickan i vår glittermur?
Varför gäller inte våra trygga regler längre?

Vem har svaren?



Kommentarer
Postat av: Alexx

typ.. känner likadant. vill men orkar inte. börjar få en känsla av att allt har tagit slut nu. förut kunde vi alltid luta oss tillbaka mot varandra, men nu kan vi inte det längre. vet bara att de senaste månaderna har varit de bästa i mitt jävla liv. änglamånader

2008-04-20 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0