Trött? Neejdå!

   Stugan hela veckan, tralla la... Okej, nästan hela veckan då. Kom hem i torsdags, sov hos Johan (hos hans mamma), sedan sov vi hos Johans pappa till igår. Gatufest, vilket är lika med en massa skräp och fulla ungdomar är lika med nu flyr Hannah. Johans pappa bjöd oss på kinamat, vilket jag djupt ångrar nu. Åt friterad kykling. Senare på kvällen var vi med Jonas och Alexx (seriöst, fatta hur mycket man kan sakna en människa! Jag skulle aldrig överleva utan min Alexx). Åt pommes frites. I natt vaknade jag med hur ont i hela kroppen som helst och ville bara spy. Friterad mat i större mägder = må hur illa som helst och i kombination med mensvärk är det fruktansvärt. Nåja, jag spydde aldrig, fick en skum tablett av mamma som var hem och dumpade Kicki och sedan sov jag som en sten. Mamma var lite smågullig, Johan sov här och mamma skulle till Christer så vi fick låna mammas säng, xP. I morse hade jag ont men mådde inte illa och nu väntar jag på svar från Alexx, ty jag vill vara med den vackra flickan idag.
   I morgon ska jag till stugan igen och stanna till på fredag. Anledning : Tindra försvunnen. Jepp, hon försvann och hittades men vägrade komma fram och bajs men nu är det så det är. Jag hyser inga större förhoppningar på att hitta henne igen, hon är antagligen död vid det här laget...

Kommentarer
Postat av: alexx

JAG ÄLSKAR DIG! <3333333333333

2008-07-07 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0