Hejdå<3

   Jag kollade just kalendern (gud vad kontorsgubbe det där kändes) och upptäckte en sak:
Om man bortser från i morgon så är det typ en, en och en halv månad tills jag ska till BUP igen
såvida inte Karin kommer från semestern tidigare och kommer på att hon ska boka tid med mig
men det tror jag inte att hon gör så
den 19:e Augusti ska jag till BUP igen för den där skumma deppgruppen.
   Men åter till idag:
Önska mig lycka till, idag ska det fattas ett beslut om medicineringen (för typ andra, tredje gången?O.o)
och mitt finger håller på att bli bättre
(jag kom och tänka på det när jag babalade medicin).
Jag kan böja det helt och använda det nästan problemfritt, men det gör fortfarande bajsont.

   Idag ska jag till Johan och fika
Eftersom vi ska till stugan har vi ju ändå vägarna förbi, så Johans mor bjöd in oss på fika vilket Simon fick typ damp för
för det är ju så pinsamt att åka till människor han inte känner och fika, och Emil ska ju med så ojojoj!
Suck. Min bror är en mes.
   Och jag älskar Johan!
   Och inatt kunde jag inte sova!
   Och ...
Jag har skum fulla skallen..

   Hm, imorgon bitti är sista dagen med antibiotikan, tror jag. Ska räkna piller om en stund (seriöst, de jävlarna är två cm långa, de sätter sig på tvären i halsen och bara dödar en! Eller, hum, det finns kanske en skåra i mitten av en särskild anledning... Huh, jupp, de gick att bryta av -.- Typiska mig att komma på det sista dagen)
   Tindra har sysnts till också! Kicki åkte till stugan i går kväll, och Tindra hade kommit fram nu i morse, men Wilma jagade bort henne igen, men ändå!
   Hon finns!
   Hon lever!
   Och vi kan kanske bo kvar i lägenheten!
   Altså, jag har lätt för att dras med av strömmen. Mamma gladar sig, hon har pratat med hyresvärden och han sa att mamma kan knäcka extra med att städa trapphus och så för en billigare hyra tills det blir en trea ledig. Det är bra med trevliga hyresvärdar (han vill ha pengar, nöjda kunder ger pengar, så han är trevlig och gör kunderna nöjda, kunderna vill bo kvar, han får pengar!).

   Nej, nu ska jag packa färdigt, sedan ska jag typ städa och sedan blir det BUP och sedan ska vi till Johan och sedan bär det av till stugan och jag kommer hem på fredag, och efter det ska vi till Stockholm för att hälsa på Tobbe och Mika och sedan får jag vara hemma och bara vara.
   Hm, vilka böcker ska jag ha med? Känn pulsen slå, 1984, Ett annat sätt att vara ung... Det känns inte som de räcker, men de andra böckerna jag tänkte ta med läste jag ut i natt >.< När jag var i stugan nu senast läste jag, fåse, fem böcker. Natural born killers, Blå Måndag, Isjungfrun, Animal farm och En bit av mitt hjärta. Samt började på en bajsdålig bok, men den räknas inte.Undras om jag träffar Alexx innan vi åker för då ska hon få tillbaka Anarkai och så ska Johan få tillbaka Dream Game. Synd att jag har Vingklippt ängel hos pappa annars kunde jag ta med den... Aja! Om jag kom på det här för två dagar sedan hade jag kunnat be om boktips av folket och tagit en vända till bibblan, men nu är ju det för sent... Smuts får följa med, men nu är jag rätt nöjd.


   Vi ses om en vecka, jag vill ha tjejkväll snart! Puss på er Änglar, Stjärnor och underbara vänner <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ajösen <3

Vill också ha en tjejkväll snart :)

Jag tycker du ska ha boktips ändå ^^

Min bdb, 10:e juli, den boken verkar bra :'D

2008-07-10 @ 10:43:20
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0