>.<

   Jag somnar inte innan två, hur tidigt jag än kliver upp och lägger mig. Jag önskar att vissa trögfattade personer som till exempel pappa och Valeria (läkaren på BUP) kunde förstå det! Grrr...
   Träffade en läkare idag på BUP som jag inte alls tyckte om. Nästa måndag, den 7/7 ska jag till BUP igen för att besluta på riktigt om medicinering. Bläh... Aja, jag kommer inte få zoloft i alla fall.

   Jag är jättetrött, så ni får ursäkta mitt korta tråkiga inlägg, men det är som det är med den saken nu. Ska packa inför resan i morgon, i en väska som jag trode jag hade här hos mamma, eftersom den inte verkar finnas hos pappa, men då den inte finns här så ska jag lyckas med konsstycket att packa i en icke-existerande väska. Lycka till Hannah..

Kommentarer
Postat av: alexx

:''



jag kommer sakna dig så mkt, du får ringa men efter kl tio på kvällen är det inte 100 % säkert att jag svarar. men du kan ringa ändå om det är något?

fan vad jag kommer sakna dig :'(

2008-06-25 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0