I don't want to give up before I die

Jag ska sluta hoppas på saker, jag ska sluta lita på folk, jag ska sluta förvänta mig saker, jag ska sluta tro på andras lögner, jag ska aldrig, aldrig, aldrig, aldrig...




Jag orkar inte mer, är det ingen som förstår det? Är det ingen som upptäckt att jag också är en människa, att jag inte bara kan ställa upp och ge, att jag måste få stöttning och sånt ibland? Är det ingen som har sett Hannah?

(in the shadows no one see me cry)

(I dont want to let fear ruel my life)



Kommentarer
Postat av: alexx

Älskling.. jag trodde att jag visar att jag bryr mig. :*

Gör jag inte det?

Speglas inte min kärlek till dig i mina ögon?

Jag älskar dig ju, systrar för alltid. Eller hur?

2008-06-11 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0