Livet leker och jag bryter ihop för vad som helst

   BUP idag då. Det gick rätt okej, vi kom lite frammåt i alla fall. Eller ja, de första furtio minuterna, då jag koncentrerade mig vill säga. Var där med pappa, vi pratade om lite allt möjligt, men efter ett tag tappade jag koncentrationen och försvann in i min egen lilla värld. Efter det började utfrågningen.. Ja, jag brukar drömma mig bort oavsikltingt ofta, ja, jag har svårt att koncentrera mig på saker, nej jag har inte längre svårt att sova, o.s.v. Aja, skitsamma, det resulterade i att tanterna fick lite inblick i hur jag är (pappas "läxa": Vem är Hannah?) och jag har fått två tider då jag ska dit ensam. På torsdag efter skolavslutningen onsdagen efter det. Det enda jobbiga är ju förståss att jag ska åka buss... Hoppas jag kan flörta mig till sällskapsåkning med Alexx eller något. Tanterna verkade lite förvånade över min kollektivtrafiksåkningsrädsla, men å andra sidan - det finns många som tycker det är jobbigt att åka någonstans själva första gången. Hm, tja, jag har alltid varit pigg på att göra nya saker, men då måste nåon som har gjort det många gånger tidigare vara med, annars funkar det inte >.<
   Och apropå rädslor, det kom fram att jag tycker det är obehagligt att prata i telefonen också. Om jag ser nummret och vet vem som ringer så är det ju fullt okej, men annars! Det kan ju vara vem som helst som ringer ju. Altså, jag kan ju egentligen utan problem snacka i telefon, men jag är glad att jag inte kommer sommarjobba med något som har med telefoner att göra, det var risk att jag hamnade på att göra det...

   Det kommer kännas skumt att vara i skolan i morgon, fast altså, jag vet inte varför. I morgon slutar vi 13.20, så det är rätt tidigt, men ändå alldeles för sent enligt mig och jobbigaste dagen så klart. Skitsamma, det får gå som det går. Och apropå att gå som det går, undrar hur fan det går med mitt HKbetyg? Mejlade in skiten i måndags, men idag hade läraren inte ens öppnat det... Skitkul!
   Jag har fortfarane feber också apropå ingenting.

De älskade gröna skorna <3


   Jag shoppade avslutningskläder med farmor idag :) Fick en söt, svart kjol, gröna thights, svarta nätsrumpbyxor, svarta kilklackskor med vita prickar och ett par stilettklackade grönsvartrandiga skor, som jag suktat efter i typ två år (med eftersom de kostat så otroligt mycket och är så svåra att gå i så har det bara vart en avlägsen dröm, men nu var de skitbilliga! ...och typ en halv storlek stora, så de är nästan omöjliga att gå i). Känner mig jättebortskämd nu, men glad! Eller, glad, men aja ^^
   Var även med Johan idag, så klart. Ska vara med min älskling i morgon också, vi ska shoppa kläder åt honom. Altså, gud vad fjorts jag känner mig när jag säger så. Men han ska ha en snygg tröja till avslutningen och jag ska köpa blekmedel till håret och en ny kajal.

Men seriöst, det känns som jag är utanför allt, som om jag inte hörde till någonting. Min sinnesstämmning är helt neutral och det skrämmer mig.

Kommentarer
Postat av: alexx

Jag kan följa med på bussen på torsdagen men veckan därefter jobbar jag >.<



älskar dig syster<3

2008-06-03 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0