Utkast: Huh, jess. ...

Huh, jess.
Igår åt jag på en skum Thairesturang med mor. Det var skitgott, och mysigt. Bakade en hallå-npaj hemma, som också var god och fördrev sedan kvällen framför datorn. Halvmysig kväll.
   Vaknade i morse av att jag hostade. Hostade, hostade, hostade, hostade i säkert en halvtimme. Jättekul sätt att vakna på -.- Nåja, eftersom dagen började så dåligt så ska den ju självklart fortsätta dåligt också; Hade bestämt med Johan att jag skulle vara med honom, men planerna grusades förstås. Skulle följa med mamma till nån skum strand och bla, bla, men i vilket fall som helst, jag började bråka med mamma och stack hem.
   Så, jag fick vara med min Johan i alla fall och sedan letade jag och Kiiwio oss till Åkersberg för att titta på Alexx' teater. Den var skitkul. Vi fick kondomer på slutet, men ärligt talat vet jag inte varför. Kanske för att en tjej i teatern blev gravid eller nåt. Alexx skulle följa med mig hem efteråt, men hennes mamma kom och hämtade henne typ direkt. (Alexx tycker att jag har blivit smalare också? Seriöst, jag blir bara fetare och fetare, jag orkar ju inte röra mig och nu när jag fått tillbaks aptiten igen så har jag det på fel sätt och vill bara äta onyttiga saker hela tiden.. >.<)

   Altså, det kanske märks att jag inte orkar skriva särskilt långdraget, men seriöst, altså nej, jag vet inte. Känner mig inte särskilt samlad nu, men aja. Jag orkar fan inte med någonting...


Orkaringentingvillingentingkaningenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0