-.-

   Igår var det typ 30 grader (Celcius) varm ute... Jättemysigt! Som framgår av det förra inlägget så fick jag inte "njuta" särskilt mycket av värmen då jag bråkade med min mor, men på kvällen kom jag i alla fall ut. Jag och Kiiwio skulle på Alexx's teater och den spelades upp i Åkersviks aula. Jag och Kiiwio hade ingen aning om vart Åkersvik låg... Men, men med lite hjälp från Kiwios moder så hittade vi dit fortare än vi trodde - vi blev en halvtimme tidiga. Så vi fick sitta där i värmen med Anna och Sonny, så tja, jag kom ju ut lite i alla fall.
   Jag har även flätat i några dreads i håret. Det blev inte lyckat, men för att vara första gången jag flätar och på mig själv, så blev det riktigt snyggt. Synd bara att jag inte kommer igåha vart jag lagt snoddarna .. Jag satta fast med hårnålar och de gled ju givetvis omkring i natt >.<

   Idag däremot har jag feber. Jag har ju hostat och nyst som en galning - särskilt hostat - så mamma tror det är pollenallergi. Det är det säkert, bara för att jävlas. Men då, idag har jag som sagt feber, inte mycket, men med tanke på min låga grundtemperatur så är det feber. Och eftersom jag hostar mig yr så tyckte mor att jag fick stanna hemma. Bra, då får jag vila, men mindre bra ... jag ska skriva över 69 frågor som jag svarat för hand på till datorn och mejla dem till mamma så hon kan skicka till Noréus. Jättekul -.- Att skriva altså! ..Eller inte.

   Imorgon ska jag till BUP med pappa... Det enda posetiva med det är att jag får en liten sovmorgon då jag ska vara där tio och et känns inte som någon idé att gå i skolan en och en halv lektion. Altså, jag borde gå, men jag orkar inte. Jag orkar typ ingenting.

Okej, mitt öra ser fett ut och min arm är mongo, men skisamma - mitt nya hår

Min inställning till världen idag är typ; -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0