Insikt och utsikt

Väntar på Nea och känner ha-begäret krypa över mig.
Nu får ni plågas av ännu ett inlägg med typ bara bilder på kläder, I hope you don't die


 

Det är kjolen här jag är ute efter, korsetten var rätt ful   Här är det både kjol och korsett jag suktar efter   Än en gång : Das stjärnkorsett, alltid lika poppis hos miss Hannah von Silver   Orkar inte ge er bilden på all färgerna på dessa snyggingar, men jag vet inte om jag vill ha rött, svart eller grönt. Eller varför inte kritstreckrandig?   (A)   mhmhmhmmm.. (A)




Hivar med länkar till alla klädesplagg också, bara för att :P
(i ordning)
x.   http://www.odiumclothing.net/media/0_3146.jpg
x.   http://www.odiumclothing.net/generated/artXpic.asp?art_id=603&bild=0_4279.JPG
x.   http://www.odiumclothing.net/generated/artXpic.asp?art_id=397&bild=0_3268.jpg
x.   http://www.odiumclothing.net/media/0_4311.JPG
x.   http://www.odiumclothing.net/media/0_797.jpg
x.   http://www.odiumclothing.net/generated/artXpic.asp?art_id=257&bild=0_2934.jpg






   Jag vet inte...
   Den här dagen har varit bra på något sätt, bra för den har gett mig bra saker att tänka på, bra för att den har fått mig inse hur härligt det är att fördriva tiden med sina vänner, men också jobbig just för att jag inte längre vet. Jag vet inte hur jag ska hantera mina känslor!
   Men nej, låt mig ta allt från början.
   I dag började dagen så trevligt med att jag ver med Nea, underbara flumNea. Vi gjorde inget särskilt, sedan gick vi till kullen med Tulo och Izac. Efter det såg vi Natural Borned Killer, och sedan fortsatte vi med ingentinget tills Alexx kom. Flickorna hade trevligt i min garderob. Efter en trevlig stund med dem gick vi till Lusse och såg ett avsnintt av Morden i Midsummer, full av oväntade flumigheter ("Prästen är mördaren!" "Men nehe, han är ju snäll, jag gillar honom!" "Huh, jag sa ju att prästen var mördaren! xD" och "Prästen kommer hoppa!" "Nehe, han är för gammal" "Jag saa ju att prästen skulle hoppa!")
   Imorgon ska jag, Alexx och Lusse göra en raid i Neas garderob, ty hon ska få en ny (O_X) och på torsdag ska jag och Nea övernatta hos Alexx och fota nattfoton<3 Det känns skönt att kunna ha något att göra, något att se fram emot, för jag behöver verkligen fylla mina dagar med saker så jag slipper tänka. Jag vet inte varför, men jag behöver slippa tänka!

   Ja, apropå att jag inte vet: Jag vet fan inte!
   Den svarta slemklumpen ligger fortfarande och tynger i bröstet men i stället för en gnagande deppighet känner jag ledsenhet, sorg och saknad. Jag vet inte om det är en förbättring, men jag hoppas det, för då har jag något jag kan skylla det på. Johan som är i Spanien, sömnen jag behöver ta igen, saknad av vänner... Tja, listan kan göras relativt lång, men igentligen är det inte den dystra sidan av mig jag vill skriva om just nu, nej, det jag vill ta upp är glädjen: Jag tror jag känner någon sorts glädje nu. Visst, jag vet att det baar är ytlig glädje, men även det ytliga kan vara sant, och det jag känner nu är sann glädje. Skratten, leendena, viljan att göra saker - allt är så ytligt, men ändå så sant! Bara det får mig att vilja borse från tröttheten och oviljan, bara det får mig att kunna orka lite till, lite till men mycket till.
   Jag vill kunna ge detta till någon, ge äran till någon, men jag vet att det är fel. Trots att jag verkar ego nu så vet jag att jag (nästan) bara har mig själv att tacka. Jo, Alexx och alla andra har hjälpt mig, men trots det så är det min vilja att orka aom fått mig att orka. För faktiskt, jag tror att vilja kan göra mycket. Vill man inte försöka så spelar det ingen roll vad som händer runt en, för ingenting kommer någonsin förändras. Men jag har velat orka, så nu kan jag. Jag vet att det bara är kortvarigt, att jag snart komemr falla igen, men de första stegen är alltid de man kommer minnas och mina första steg ut i friheten kommer vara de steg som får mig att vilja resa mig igen när jag faller, faller och faller igen och jag kommer alltid ha stjärnor runt mig som stöttar mig och hjälper mig att vacklande fortsätta gå.

Tack.

Kommentarer
Postat av: alexx

jag vill också ha..............>.<



jag vet ! vi blir lyxprostituerade :D då har vi råd (A)

2008-06-16 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0