Stjärna

   Idag hade jag tänk få sova till åtminstonde sju, eftersom jag börjar nio, men den planen var inte Tindra med på. Först vaknade jag av att hon hoppade omkring i rummet som en oljad blixt, fram och tillbaka, fram och till baka Vid halv sju ställde hon sig på mitt ansikte och spann så högt hon kunde och sedan fortsatte hon att spinna tills jag gav upp sovandet och klappade henne i stället. Nu har jag just klätt på mig och sminkat mig, ska försöka dricka lite te innan jag går till bussen. Om jag nu lyckas gå dit, det vet jag inte, är så så jävulst yr! Aja, jag ska klara den här skoldan, jag ska ju till Nemo i kväll och jag antar att hon blir rätt sur om jag inte kommer. Men jag ser fram emot i kväll, det gör jag .Eller i alla fall så tror jag att jag gör det.
   Aja, nu ska jag måla på ett par stjärnor vid ögat och sedan ska jag till bussen. Hm.. Önska mig lycka till, jag ska ha engelskaprov nu på morgonen.


   (Har beställt hårgrejer nu föresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0