Okej, och okej

Tack
för all information jag alltid får.
   Inte.
När någon av mina kompisar / vänner är sjuka / borta från skolan och läraren tar upp information som gäller den frånvarande, brukar jag nästan alltid försöka hänga med, så jag kan vidarebefordra informationen till den gällande eleven. Gör de desamma för mig? Näe. Jag har slutat förväntat mig sånt.
   Den gången då hela klassen hade hål från SO:n första timmen så alla hade sovmorgon, vem var sjuk dagen innan och vem satt utanför klassrummet och grubblade över varför ingen annan var där? Neej, absolut inte jag! Och jag hade absolut inte pratat med både Emmie, Hanna och Lusse på msn dagen innan. Och hur är det med i morgon? Ingen aning! Tydligen, men inte säkert, har jag hål från HK:n, och tydligen, men absolut osäkert ska jag till UM i morgon med Alexx' klass, i stället för på torsdag. Jag fattar ingenting. Min extremt pålitliga handledare läser ju självklart aldrig mejlen på helgen, så jag kan ju inte kontakta henne om info. Suck.
   Aja, jag stannar hemma i morgon förmiddag, ska ju ändå till BUP vid elva. Aja, som sagt, jag har helt slutat förvänta mig sakerfrån dem. Nu måste jag bara se om Lusse är inne på MSN så jag kan tala om detta osäkra och rangliga info för henne.

image13
Har tillbringat nästan hela helgen med Johan föresten <3. Han sov här i natt ^^ Och han sov på madrassen på golvet hela natten, så hans mor behöver inte oroa sig för att vi sov i samma säng - vi sov på samma madrass ..  Meo, vi är lite busiga^^. Vi lagade skitgod paj igår! Ost-och skinkpaj, kryddad med curry, peppar och paprika. Det blev jättegott :) Mamma, Simon och Jessie åt hos mormor, you see. Sov hårt, drömde mycket och vaknade ofta, men Johan verkade inte sova någonting, den bajsen.
   Nu i eftermiddags ringde Alexx och undrade om jag ville traska ut på stan med henne, Jocke, Janne och Hanna. Så klart jag gjorde det ^^. Först satt vi på golvet i mitt rum, sen gick vi ut på Sundsvalls regniga gator. Mys^^



Nej, nu ska jag äta middag, så farväl och läs --->  Med rädsla för demoner!

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Hejsan! Haft en bra dag?
:) / Ems

2008-04-13 @ 16:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0