Schack ...

Värden är kantig.


   Fick sms av Alexx vid tre i natt. Tacktacktacktack <3 Det bettyde jättemycket för mig.
  
Ska snart åka och rida. Vill, men vill inte. Jag vill, vil rida Ärtan, det kändes så kantigt i onsdags. Men samtidigt; mår inte bra, det kommer inte gå bra att rida. Är svag i kroppen och trött i psyket. Vill förklara för mamma på något sätt, men hon kommer bara vifta bort det, säga att jag måste försöka och sånt. Blä.
   Stannade hemma från skolan igår. Mådde inte så bra i går natt, och inte igår dag heller. Känns lika dant nu, minus yrseln. Känner mig så otillräcklig.. Vill ha Alexx här, behöver få prata med henne! Men, men. Nu ska jag ju rida (kanintekanintekaninte) och sen ska Johan sova här. Trevligt, visst, men ibland behöver jag Alexx (nästa helg är uppbokad, ska vara med Alexx då <3).




Schack matt
spelet är över
du kan gå nu

Schack matt
kungen är fångad
och likaså du

Schack matt
livet är över
för din del

Schack matt
kungen är fångad
du ska gå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0