Tiden är en illusion (men en dag och ett år är samma sak?)

Jag är en dålig bloggare, som sällan uppdaterar mig. Jag är sviker mina trogna läsare (Lusse, och möjligtvis Alexx), men men. Så, vad har hänt sedan jag skrev senast? Ingen aning, jag har ingen tidsuppfattning. Men .. en lista på vad jag tror har hänt under denna vecka;
Måndag; BUP, stannade hemma från skolan hela dan, var med Johan. Tror jag. Eller nej, det var förra måndan! Nu i måndags var jag på skolan och drygade, sedan var jag en kortis med Johan. Sen satt jag hemma och drygade hela kvällen.
Tisdag; Eh..? Tja, jag var inte med Johan. Enligt honom i alla fall, pratar i telefon med honom nu (ovanligt, he?). Antagligen var jag med Alexx, skulle tro det.
Onsdag; Slutade tjugo i tolv (tio i, men vi slutade lite tidigare), traskade på stan med Hanna och Alexx <3. Träffade Johan och Jonas, men Jonas smet iväg tidigt, ty han skulle träffa Nils och shoppa. Sen stötte vi på lite annat folk, typ Dennis, Pyro, Jocke, und so weiter. Stötte även på Jonas och Nils igen, och lite andra. Trevligt, trevligt.
   Alexx, min underbara systerfru, sov över hos mig <3. Vi somnade vid tolv och vaknade vid halv elva, och jag drömde en massa skumt. Första drömen ; Jag, Hanna, Alexx och Johan var på ett badhus (efter stägningstid, så det var mörkt och läskigt) och skulle då bada (Hanna badade med kläderna på). Efter ett tag kände jag hur jag inte kunde simma längre, utan sjönk ner i vattnet. Min enda räddning var att försöka göra bubblor och hoppas att Alexx skulle se dem och förstå att jag höll på att drunkna. Först såg hon dem inte och jag fick panik och började ta in vatten på alvar. När jag verkligen inte kunde hålla andan längre utan andades vatten så upptäkte hon mig och drog upp mig precis innan kroppen höll på att lägga av. Jag vaknade och hade ont i bröstet, var yr och anfådd och skakade forfarande efter paniken ; och insåg att jag hade hållt andan på riktigt.
Andra drömmen; Jag följde efter Hanna på en gata i stan, jag tror hon sprang efter Dexter, för att döda honom. Plötsligt springer hon in på ett badhus (som låg vid Vängåvan O.o), ett badhus som likt det i drömmen innan återkommit i många av mina drömmar. Innan vattenfallet som finna i badhusen, tvärstannade hon och drog fram en pistol. Precis innan hon ska döda mig vaknar jag.
Torsdag; Tja, vad har hänt idag då? Jo, vi vaknade och kalasade på en ostkaka till frukost. Gjorde oss fina och gick ner på stan. Förlorade all tidsuppfattning och träffade Johan och Dennis. Alexx gick till teatern och jag, Johan och Dennis träffade på Klas. Jag och Johan smet till mig och drack te och mös. Johan åkte hem vid kvart i sju. Mamma var på dåligt humör och skällde på all, om allt. Åt middag. Bråkade med mamma. Slöt någon sorts fred med henne. Johan ringde. Har i princip pratat i telefon med honom fram tills nu. Saknar av någon skum anledning Lusse Ô.o. Är kissnödig och lyssnar på Asta Kask. Ska nu sluta skriva en massa skit.
Framtidsplaner:
Fredag; Skola (eller helst inte, men kommer inte ha någon vettig anledning att inte gå till skolan, vettig enligt mamma altså), och sedan bild. Träffa Johan efter bilden. Vara hemma och dryga.
Lördag; Extra ridpass, sedan vara med Johan. Hoppas att Johan har övertygat sin mor om att få sova här. Laga middag. Mysa med Johan. Sova.
Söndag; Ta tillfälligt farväl av Johan. Åka till pappa. Städa rummet hos pappa.


image12
Altså, bilden har ingenting med någonting att göra. Tycker bara att Nemi är så jävla fräck, och tecknaren till serien är fan geni!
Men, men. Önskar att datorn inte vore så grymt seg, så jag kunde ladda över bilder på den.. Men det vore att önska sig för mkt, ska vara glad att jag har en dator i alla fall ^^ Även om den är liten och skruttig och jag tvingas dela den med mina syskon (vilket jag inte gör, för det är bara jag som tycker om den). Datorn är min kompis. Ikväll har vi vardagliga problem; Vad ska jag ha för kläder i morgon, orkar jag gå på toa, hur ska jag lyckas stanna hemma i morgon och varför är jag så jävla yr & förvirrad hela tiden? Suck. Jag är grymt stolt, har gått skolan tre veckor nu utan att bryta ihop eller få ångest eller nått. Jag borde ha medalj. Eller inte. Blä. Jag orkarorkarorkar inte med skolan i morgon! Orkar ingenting. Men Alexx tänker stanna hemma i morgon, så jag lär nog tvinga mig att gå för Hannas skull om inte annat. Men... Aja, nejnejnejnejnejnejnejnej!!! Jag tänker sova bort hela dagen .. Hur ska jag övertala mamma? Hon kommer inte gå med på att stanna hemma .. Usch. Hm.. Borde sluta skriva en massa om ingenting, jag tror knappast någon orkar läsa då. Och apropå ingenting alls, jag tycker att folk ska börja komentera mina texter, det är så drygt när de skriver komentarer på MSN tex, man känner sig viktigare när de kommenterar direkt på bloggen :P Fuck, vad jag är ego nu! XD


God natt världen, nu ska lilla Hannah sova, sova och hoppas på att ingenting drömma. (Och jag vill att någon ska tyda mina drömmar!) Puss och kram, handkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0