...

Woho, skolan har börjat igen.
Jag vet inte om jag kommer klara det här, men jag ska försöka, försöka! Jag kommer inte trivas med klasskamraterna, men Alexx finns vid min sida och självklart går ms Råsa att prata med.
   Råsa är konstig. Hur gör hon? Hur lyckas hon ha sådant självförtroende, sådan självsäkerhet? Hon är ett mysterium för mig och jag vet inte ens om jag tycker om henne eller illa om henne.
   Nåja,igår, första dagen, var väl allt okej. Vi gjorde inte så mycket, men jag han få en någon som verkar snäll (känns fel att skriva kompis, jag mins inte ens vad hon heter, jag kallar henne Gul, hon hade gula byxor). Fast hon Går SS med Nemo (hihi, Samhälle Samhälle är ju fan SS, humor - NOT).
   Nåja, skolan kommer klaras, och jag kommer inte vara onödigt borta (sjuk), jag ska göra läxor och försöka passa in.


... Vem försöker jag lura? Jag är sjuk idag, mår illa både psykiskt och fysiskt. Förutom den allmänna huvudvärken så dödar min hals mig och dessutom har jag lite feber. Notera "lite". Är jag dum i huvet eller? Vill jag sätta det som vana att vara borta mycket igen? Jag kommer kracha, men jag ska kämpa tills den dag jag slår i marken. Jag vill, jag ska försöka, av hela mig ska jag försöka. Om det så ger mig värre sömnbesvär, värre osocialitet, värre ångest, så ska jag sätta skolan i första hand, göra vad jag måste och gå även när jag inte egentligen klarar det!
   Jag vill ta mig ovan trädtopparna, även fast jag vet att skadan blir större så jag faller, men jag vill flyga med de andra, inte sväva en meter ovenför marken igen. Jag vill få luft under vingarna igen, även fast jag glömt hur man flyger.
   Jag ska klara livet, för allas skull, jag ska få dem alla att häpna.

hoppas jag

Kommentarer
Postat av: alexx

ja du verkar känna ungefär som mig inför skolan >.< men vi får försöka ta oss uppåt tillsammans, så blir det lättare



jag älskar dig, glöm aldrig det <3

2008-08-26 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0