KK-KoKlocka

I don't predict the future, I don't care about the past...

   Så märkligt, det åker förbi hur många brandbilar som helst på gatan. Det tycker jag är lite lustigt. Mår illa gör jag också, fast det är inte så konstigt. Åt korv med bröd och en halv burk Pringles vid tre och det är det enda jag fått i mig idag (om man borser från sömntabletterna i natt och de tre koppar te jag druckit under dagen). Sitter nu och väntar på att Johan ska ringa samt knarkar Flogging Molly och Dropkick Murphys. Vet inte vart mitt plötsliga tycke för dem kommer ifrån, men nåja, det får vara så nu. Vet inte heller vart mitt plötsliga skrivbegär kom ifrån, men det kommer väl perioder då man vill skriva mer än andra gånger. ...jag ska sluta svamla nu.
   Nej, men seriöst, jag vill skriva en bok. Problemet är bara att jag är så dålig på att hålla mig till ett tema, så jag skulle vela ha lite tips och idéer. Och ja, jag har försökt skriva noveller utifrån mind maps och det är bajs, jag hatar dem. Nåja, en liten idé som jag har:
   En tjej som heter Manda som blir jättemobbad på skolan för hon rimmar på panda och klär sig bara i svartvitt så hon sticker ut en massa och hatar alla och så har hon en liten lurvig svart blandrashund med gröna ögon som heter Ebba och sen så blir hon "galen" på alla aldeles innan sommarlovet så hon försöker ta livet av sig men misslyckas och sedan på sommarlovet så hittar hon en jättegullig kille som hon blir tillsammans med men han är ond och sviker och utnyttjar henne så hon blir jättejätteledsen men så får hon en kompis som heter Meia och de blir bästisar för tack vare den onda pojken så lyckas hon bli lite social och får lite nya kompisar, men i alla fall så hjälper Meia Manda att få tillbaks självförtroendet och de blir tillsammans och så fyller Manda år för hon är sommarbarn och då får hon en svartvit jackrussel som hon kallar för Ranvi och sedan så börjar gymnasiet och då flyttar Meia och så glider de isär men sedan så blir Manda tossig igen och det slutar med en överdos och sedan så ger hon upp gymnasiet och det blir två självmordsförsök till eftersom alla undviker henne för hon orkar inte bry sig om någon längre men så plötsigt så träffar hon en kille på psyket och de blir jättebra kompisar och skaffar en lägenhet ihop och han har tre katter och de bor tillsammans och han har en flickvän och sedan så upptäcker de att de vill bli tillsammans (killen och Manda altså) och sedan så gifter de sig när de är tjugotvå år och sedan så får de barn fast de framgår inte förän i epilogen att de får barn altså och tadaa! Det låter som en bra bok, eller hur? Eller nej, mer två böcker.. Look :
   En tjej som heter Manda som blir jättemobbad på skolan för hon rimmar på panda och klär sig bara i svartvitt så hon sticker ut en massa och hatar alla och så har hon en liten lurvig svart blandrashund med gröna ögon som heter Ebba och sen så blir hon "galen" på alla aldeles innan sommarlovet så hon försöker ta livet av sig men misslyckas och sedan på sommarlovet så hittar hon en jättegullig kille som hon blir tillsammans med men han är ond och sviker och utnyttjar henne så hon blir jättejätteledsen men så får hon en kompis som heter Meia och de blir bästisar för tack vare den onda pojken så lyckas hon bli lite social och får lite nya kompisar, men i alla fall så hjälper Meia Manda att få tillbaks självförtroendet och de blir tillsammans och så fyller Manda år för hon är sommarbarn och då får hon en svartvit jackrussel som hon kallar för Ranvi och sedan så börjar gymnasiet och då flyttar Meia och så glider de isär men sedan så blir Manda tossig igen och det slutar med en överdos och sedan så ger hon upp gymnasiet och det blir två självmordsförsök till eftersom alla undviker henne för hon orkar inte bry sig om någon längre men så plötsigt så träffar hon en kille på psyket och de blir jättebra kompisar och skaffar en lägenhet ihop och han har tre katter och de bor tillsammans och han har en flickvän och sedan så upptäcker de att de vill bli tillsammans (killen och Manda altså) och sedan så gifter de sig när de är tjugotvå år och sedan så får de barn fast de framgår inte förän i epilogen att de får barn altså och tadaa!
   So, what do you think? Ärligt talat, jag tycker det låter jättebajsigt, men det skulle kunna bli något, men aja jag får se... Och fråga inte varför jag svamlar så konstigt men jag antar att det är för att jag är trött. ..Eller något, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: alexx..

Jag saknar dig!

I telefon lät du så sur .. är du sur på mig ? Orkar du inte med mig längre ? Vet att jag är jobbig men... jag klarar mig inte utan dig, de vet du.



Älskar dig så, hoppas att jag bara inbillade mig den irriterade tonen i din röst

2008-07-22 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0