Bara .. Allmänt

   Igår kom Johan hit (till pappa) helt oväntat och gjorde mig jättglad :) Somnade i hyfsad tid, även om det blev senare än hoppats.
   Idag har dagen gått åt till städning, vilket har gått oväntat bra. Just nu ser rummet rätt ristigt ut, sorterar saker på golvet. Men jag har fått tillbaks datorn i alla fall!

Just nu väntar jag på att systeryster Alexx ska komma, saknar <3


   Imorgon är det den älskade klassdagen - och jag kommer antagligen skolka. Det känns inte som jag har någon större lust att bowla med halva klassen, även om det är den bättre halvan. Och lunch på Texas? Nja, inte ens det lockar. Så min far får spara på sina sjuttio kronor och jag tänker ägna dagen åt att sova och vara med Alexx (som också tänker skola dagen) eller Johan, beroende på när han slutar. Eller typ båda två <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0