...

   Idag var det en rätt slapp dag. Spelade "plump" med Lusse på matten, gjorde ingenting på SO:n, vanliga kuratorsnacket, fika och lek på fysiken och bara lämna in böckerna på biologin. Slutade typ halv ett.
   Nu sitter jag och väntar på att Johan ska sluta, han håller på med den dumma vårshowen... Suck, det kommer antagligen ta typ en timme till och jag då är klockan runt tre. Altså, jag kan inte gå på stan särskilt länge, i alla fall inte om jag ska hjälpa till med maten vilket jag antagligen ska. Aja, att planera ligger väl inte riktigt i Johans begrepp.. Skitsamma, jag hoppas det går bra på ridningen idag. Det kommer antagligen jävlas, bara för att! Det skulle vara min vanliga tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0