"Hannah, är du jättekär?"

   Igår var jag på BUP, i sällskap av min änglasyster
   Efteråt drack vi varm O'boy och åt på Subway
   Åkte hem till Johan och stannade ädr till ett-tvåtiden, då han skulle skutsas in till stan, för bussresan till Stockholm. Vid ett idag var han framme i Madrid och flygplanet krachade inte (förlåt, men jag kan inte hjälpa det - jag är paniskt livrädd för flyg). Nu hoppas jag på att han ska SMS:a snart.
   Vaknade vid ett av Johans SMS
   Drack te, åkte till pappa
   Hos pappa drack jag te och åt två bullar
   Nu knarkar jag Kamelot, Jacob Hellman och Kent
   Har grymt ont i magen och vill bara lägga mig och skrika
   Jag saknar Johan, och det gär så extremt ont att veta att han inte är i samma land som mig, att han inte kan ringa och SMS:a hur som helst.


När jag satt på bussen var jag på bra skrivhumör, då kändes det som jag kunde skriva om allt som hänt under skolavslutningen och framåt, men just nu vill jag inte! Saknaden är för stor, hungrar efter närhet av Alexx och Johan. Jag vet, jag är ego, men jag behöver närhet och kärlek hela tiden för att orka med någonting.
   Trött är jag med, trött som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0