X

   I onsdags var jag på ridningen, Ärtan var jättefin att rida. Såg en svala.

   Igår hade jag jättemycket att göra på skolan. Inte. Den enda riktiga lektionen jag hade tillbringades i sjukrummet med Nea som hade kramper i magen då hon inte ätit på ca sex dagar... Gick på promenad på kvällen med Alexx. Vi gick till strandpromenaden med Dexter och hade det trevligt <3

   Idag blev jag väckt vid elva av pappa, sedan tillbringades dagen med att städa och halvslummra med musiken. Det var meningen att jag skulle till Lusse för vattenkrig och övernattning, men jag tycks ha fått feber igen. Visserligen överlevligt, men med min extrema trötthet kändes det inte som att jag skulle vara särskilt kul sällskap. Hoppas sötisarna hade kul ändå.
   Är typ glad, Emma skulle vara med Jessie idag! Jessica som aldrig vågar något, som alltid tytt sig till enstaka människor och inte vågat prata med andra har nu tagit steget ut och skaffat nya kompisar. Jag är glad för hennes skull, det kanske blir bra med henne till slut :)


   Är inte riktigt på skrivhumör idag, är för trött, men jag vill inte sova. Igår pratade jag till sent med Johan och sedan var jag på väg in i ångest igen, men pappa kom in och satt på sängen tills jag somnade. Det känns tryggt att veta att han finns där ibland, pappa altså. Men jag tror jag är på väg ner igen, humörsvängningarna kommer tätare och humöret växlar extremt. Det är inte kul! Jag som trodde allt började bli bättre...
   Man ska aldrig hoppas för mycket verkar det som.


Kommentarer
Postat av: alexx

Vet lite hur du menar.. :/ Men är det inte så det börjar, förbättring? Att det först är några dagar man mår bättre, även fast det sedan faller igen.

Alltså, jag vet knappt vad jag pratar om :P Det blir bara massa babbel.

Älskar dig systeryster <

2008-06-07 @ 15:31:32
Postat av: alexx

Vet lite hur du menar.. :/ Men är det inte så det börjar, förbättring? Att det först är några dagar man mår bättre, även fast det sedan faller igen.

Alltså, jag vet knappt vad jag pratar om :P Det blir bara massa babbel.

Älskar dig systeryster <

2008-06-07 @ 15:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0