Slut, äntligen slut?

Näe.
Jag orkar fan inte mer.



   I morgon är det skolavslutning, hoppas Johan kommer, men det lär han ju knappast göra då han har sin egen skola att tänka på. Jag är typ sur, han åker till Spanien på torsdag. Usch.
   Idag var det VAFdag, bajsbajs. Men vi söta människor drygade på innomhus, åt kaktus/citronsorbet och fotade. Rätt okej egentligen, vi mest bara gick omkring och gjorde lite som vi ville. Fattar inte varför vi skulle komma överhuvud taget, att sporta en hel dag är inte direkt ågot för mig. Aja, elva fick niorna gå hem och "gör sig i ordning" till avslutningslunchen, men då stack jag till mamma. Lunchen skulle vara klockan ett, men eftersom jag skulle till frisören (ta bussen typ halv två) så kändes det inte som jag skulle göra någon nytta där. Efter lunchen skulle det vara utklappning och nu är inte niorna välkomna till Vibacke igen.
   Imorgon ska jag kliva upp vid åtta - halv nio typ, för att vandra till Alexx. Där ska jag tillsammans med Kiiwio, Lusse och Alexx (maybe Nemo, jag vet inte) äta pop corn och dricka apelsinjuce. Sedan ska vi byta om och sminka oss och sådär och gå till Tunet. Klockan tolv är det avslutning i Alnö Nya kyrka, och efter det... Vettefan vad som händer. Om Johan kommer ska jag tillbringa lovets första dag med honom, annars antar jag väl att jag ska tillbringa eftermiddan med pappa och his family.

Dexter har opererats och måste bära en strut. Han skäms, men han är förbannat söt :)   Okej, vi bortser från att jag ser ut som en padda och att ljuset är gult - mitt hår blev knallgult/laxrosa O_o   Me in my new green hair :)

Kommentarer
Postat av: alexx

nawwi vad söt du är :'D du passar i grönt hår ^^

om inte johan kommer imorgon kan du ju följa med hem till mig :D vår släkt kommer inte förrän kl 18 så ^^

nu kommer du antagligen inte hinna läsa det här men.. >.<

älskar dig <3

2008-06-11 @ 00:14:42
Postat av: Anna

My god, vad fin du är i grön lugg :D

2008-06-11 @ 08:25:56
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0