Drömmar

Sitter i pyjamas och dricker varm oboy som jag så trevligt stal från lägenheten i Åre .. Men är man på hotel så är man! Och då ska man stjäla saker :P
Lyssnar på Strindbergs - Vakna Dårar, en av mina favortitlåtar just nu. Den är fin. Jag tycker att tiden borde gå lite fortare! Ska till stan och träffa Johan ^^ Längtar som fan, saknar honom så otroligt mycket! Sen ska jag på Kent med Alexx! :D Längtar!!
Madde och Jennifer kom just och lånade vår bil. De ska hämta Jenifers nya hund, Isak, idag och han befinner sig långt bort och de litar inte på Maddes bil så de tar våran i stället. Aja, det har slutat snöa nu i alla fall.
Hmm .. Jag borde städa rummet. Då går tiden fortare plus att det blir städat. Eller så borde jag plugga. Vi har prov om Andra världskriget på tisdag. Och så borde jag sluta hoppa från ämne till ämne nu, eftersom det blir ganska iriterande att läsa.
Madde och Jennifer kom just och snodde våran bil. De ska åka och hämta jannifers nya hund, isak, och ska åka långt. De litar inte på Maddes bil så de tar pappas i stället.
Nu orkar jag inte skriva mer, eftersom jag bara kommer att skriva en massa skit om jag fortsätter. Fast det gör jag ändå. -.- Skriver skit altså.

Det har slutat snöa nu.

Har hittar mobilladdaren föresten :P Min har ju så passande slutat fungera >.< Snart ska jag ringa Johan ^^

image3

Drömde två drömmar i natt. Den ena vill jag inte prata om, den var hemsk. Jag vaknde och gjorde jätteskumma ljud, typ en korsning mellan gråta, skrika och yla. Och så kunde jag inte andas. Men jag höll på att bli fångad av en docka, så ni måste förstå vilken panik jag fick. Den andra drömmen kommer jag inte ihåg så mycket av, men det hade en massa med svart, kärlek och goth att göra. Skumt.
Nåja, isbjörnen var inte med i nån sv drömmarna i alla fall, så et ska jag vara glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0