Kärlek i en liten, liten ask

Kent igår! Underbart, särskilt eftersom jag var där med Alexx <3
Synd bara att vi inte fick stå framme vid scenen, utan satt >.< Bläh!
Men men, jag ska inte klaga, jag fick ju vara där i alla fall!
   Var med Alexx förut. Promenad <3
Men .. Det kändes fel på något sätt. Jag vet inte varför, det var bara fel!
Jag känner mig så jävla otacksam och ego just nu .. Liksom, jag borde tänka mer på Hanna och Janne och Alexx, de har det så mycket svårare just nu, men jag kan fan inte tänka på annat än mig själv! FAN

image4

Aja .. Nu ska jag sova, hoppas jag slipper jobbiga drömmar i natt och hoppas jag slipper skolan i morgon, för jag orkar verkligen inte med den. Skolan är i vägen! Och jag kommer säkert bara bryta ihop ändå och jag vill verkligen inte råka ut för det igen. Två gånger räcker. Men jag ska nog klara skolan i morgon, jag ska gå för Alexx' skull! Också får jag ju träffa Johan efteråt <3 Ja, jag måste försöka klara skolan, vad fan, jag är ju mesig -.- Orkar inte med skolan för att jag är en mes, för att jag bara inte orkar! Hur ego får man bli egentligen? Borde tänka mer på Johan nu .. Pratar med honom i telefonen, så det känns taskigt att strunta i hans bekymmer nu.
Älskar Johan, han är mitt liv. Han och Alexx, jag vet inte vad jag hade gjort utan dem!

image5
(
Jag måste träffa Hanna snart! Jag kommer dö om jag inte träffa henne innan veckan är slut!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0