Meeo

Jag har inget liv O.o


Har inte haft någon dator på hela veckan (vilket jag egentligen inte har nu heller, bara tillgång till en, vilket jag inte borde ha), eftersom ja bråkade med pappa i måndags .. Det lyckas alltid bli så, vi bråkar gämt! Och det slutar nästan alltid med att jag får begränsad tillgång till saker. Mitt simkort fick jag tillbaks i tisdags kväll, min dator får jag efter påsk (om jag har tur) och någon TV får jag inte tillgång till heller. Fast det gör inte så mycket, det med TV:n altså, det enda jag tittar på är Lost och det känns mindre viktigt att följa nu.. Jaja, så går det. Mamma har ring BUP, pappa har insett att jag inte är så glad som jag verkar (ansträngningen att verka som en solskensflicka i tisdags fick mig att nästan bryta ihop på skolan i går) och snart är det påsklov. Åker till stugan i morgon bitti, kommer hem på måndag. Känns taskigt att inte hinna säga 'hej då' till alla, men så går det... Sover hos Alexx på tisdag, Ståkkålm onsdag, hemma onsdag kväll, sover nog hos mamma, eller Alexx, beror på om mamma vill ha mig hemma eller inte, och förhoppningsvis sover jag hos Johan på torsdag.
   Pappa ville att jag skulle stanna hemma från skolan idag - ovanligt, det brukar vara han som tvingar i väg mig. Men i morse när jag valnade, så kom han in och sa att han tyckte jag skulle vara hemma idag, så då somnade jag om. Nu är jag hundvakt åt Gnälldexter i stället. Bläh, den hunden kan då gå mig på nerverna.

Mweep, nu ska jag gå innan tystnaden driver mig till vansinne (ljudet på den här datorn funkar inte och skivan nere tog slut), dricka te och läsa i boken jag lånade av Alexx. Gillade ettan bättre.


Tårarna, snart kommer tårarna...

Kommentarer
Postat av: JB

Ha en trevlig Skärtorsdag!!!

2008-03-20 @ 11:04:57
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0