O som i trött

Mm, och nu var det så att jag skrev igår men eftersom bloggen inte tycker om att gilla mig så är det så att inlägget försvann! Blääh

image8


Igår var jag på skolan två lektioner - idag klarade jag noll. Tog busen till skolan som vanligt, men när bussen var över Alnöbron fick jag nästan panik. Väl framme gick jag direkt till Gun (handledare) som skickade mig till kuratorn, som kom fram till att jag måste fortsätta prata med någon, men hon har fått sparken (jävla nedskärningar) och slutar efter påsk, så jag ska vända mig till BUP eller Ungdomsmottagningen. Antagligen blir det Ungdomsmottagningen, BUP har rätt lång väntetid. Nåja, ska väll vara glad om jag får tid med en jävla strumpa ens -.-
   Blä för exakt allt just nu! Ingenting verkar vela vara bra längre .. Och jag förtjänar fortfarande inte att må dåligt, eller förtjänar, jag har fortfarande ingen som helst jävla anledning att inte orka med. I morgon fyller jag år också >.< Jag glömmer hela tiden och jag ser inte fram emot det. Jag orkar inte bry mig! Men på lördag kommer det bli kul :) Ha! Jag har inte orkat prata med nån än, så det är väll ingen som kommer att komma överhuvud taget. Nåja .. Tror det kommer bli mellan 17.00 och 22.00 eller så, det är en ganska dugbar tid. Barnkalas för femåriga femton-, sextonåringar :D Haha. De jag vill bjuda är Alexx, Eva, Hanna, Emelie, Louise, Johan, Jonas, Jocke, Janne, Dennis och Klas, men som sagt jag har inte orkat prata med någon, så .. Suck. Äh, får se hur det blir, jag får helt enkelt ta tiden som den kommer  och hoppas på det bästa. Mwihii.

image9


Äh, nu ska jag lägga mig och sova och hoppas på att jag jag vaknar sent, sent, så jag slipper ridningen i kväll. Kan inte koncentrera mig på sånt nu, jag är upptagen med att klara en dag i sänder. Och jag är så jävla egoistisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0