Sweet .. lampskärm?

Idag är jag hemma.
Orkar inte gå till skolan, huvudvärken är värre än vanligt. Hoppas jag ändå kan träffa Johan sen ..
Fick just sms från Alexx; hon fick MVG på nationella i svenska. Grattis grattis :) Saknar henne och Hanna så extremt mycket just nu. Det känns som vi glider ifrån varandra, jag och Hanna altså. Jag träffade henne senast fredagen 29 / 2 .. Det är evigheter sen! Jag har Hannaabstinens! >.<
Hm ... Hoppas Lusse klara sig på skolan idag föresten. Har HK och vi jobbar tillsammans. Nåja, hon fixar det nog, hon är något duktigare på att komma överens med de andra än vad jag är. Fast .. Vi har vegetarisk mat, det har ju inte de andra. Äsch, hon klarar sig nog.

---

image8

Känns som jag bara flyr undan allt. Men det ska vara slut med det nu! Från och med idag ska jag sluta vara så självupptagen och i stället börja tänka mer på andra; bara på andra. För det är ni andra som behöver stöd och kärlek, inte jag. Jag har inte ens en vettig orsak att må som jag mår.




Jaja, jag ska sova ett tag nu, sen gå ut med hunden. Synd att inte Tindra har lärt sig gå i sele, vill kunna gå ut med henne x) Och haha, nu slog CD-spelar igång igen. Den har eget liv. Den tycker om att sluta spela musik för att sedan slå igång igen när man minst anar det. Lite småskumt, men men, den fungerer i alla fall!
För det mesta.



Oj, mina planer ändrades radikalt nu;
Johan kommer förmodligen efter lunch och hälsar på mig :) Då får han följa ut med hunden x)
Mweep, mweep, nu ska jag få honom att sätta på sig ett par byxor, bakväda kalsonger endast är inte det mest ultimata för årstiden. Fast Dennis kan nog få behålla sina rosa spetsstringtrosor, Sebbe kan ju behöva lite nöje ibland han också.
(är det bara jag, eller verkar det som jag har extremt tråkigt?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0