Bra saker

Det finns inte bara dåliga saker med mitt liv. Nej, det finns en hel del bra saker och det är de sakerna som får mig att orka.

Här är några av de saker som får mig att klara en vanlig dag (i oordning)

x. Alexx, Johan och Kiiwio
x. Tindra
x. Musik
x. Te
x. Böcker (och andra bokrelaterade saker, tex poesi, noveller, bloggar osv, både att läsa andras och att skriva själv)
x. Vänliga ord
x. Krama
x. Nagellack, smink och rosetter (ja, det får mig att verka så där jättematriell igen, men att vara vacker gör att jag lättare kan röra mig "fritt")

Jag vet inte varför jag låter alla ta del av det, men det kändes viktigt att få skriva upp det. Självklart finns det andra viktiga brasaker, som tex, min andra vänner och kompisar, sol, citronsorbet, cola, drömlös sömn, vatten, hästarna, Kelly & Sally, katter i största allmänhet och speglar (som både skrämmer och facinerar mig), men det som står i listan är .. äsch, det är viktigt i alla fall, men det allra viktigaste för mig är att känna mig älskad och behövd.


Jag har föresten tillbringat helgen med Johan. Det har verkligen vart jättemysigt, men nu är han hemma...Undrar vad Alexx ska göra i morgon, skulle behäva börja på projektarbetet till biologin typ snart. Och leta reda på någon som har en färgskrivare.
Hm, Alexx ja.. Hoppas hon har haft kul idag, Nilklas skulle tydligen komma till Sunsvall idag, något som jag fick veta genom Kiiwio, och senare läste jag det på Alexx blogg. Det känns bra att Alexx själv har berättat det för mig. ... *host*. Det får en att veta vart man ligger till på listan som man berättar saker för. Fast det visste jag förståss redan, att man inte berättar saker för mig, men det känns bara så jävla snopet när någon glömmer en sådan enkel, men för som det berör, viktig sak. Jag förstår inte. Nåja, jag ska inte lägga mig i saker jag inte har med att göra.


Det enda jag egentligen vill är att någon ska lägga märke till mig och orka bry sig om mig. För så ego är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0