HATAHATAHATAR ER

Altså.. Jag orkar inte!
Att försöka hålla skenet uppe är svårare än folk verkar tro, men det är värt det. Jag är ständigt trött, eftersom jag inte får sova om nätterna och den här jävla masken ger inte direkt mer energi. Men jag orkar inte visa mitt riktiga köttfärsjag, folk skulle ändå inte fatta. Skolan är i princip omöjlig nu, men att kämpa är ett måste, det är "bara" typ en månad kvar. Jag hatar alla som säger att jag måste kämpa, att det är så kort tid kvar. Jag hatar dem, för de fattar inte vilken jävla ansträgning det är att gå till skolan. Får fan ångest bara av att veta att jag måste gå. Jag hatar det.
   Jag hatar mäniskorna på BUP; "du mår sämre (nähää? o.O), du behöver en ny tid så snart som möjligt (jag behöver fan vara där varenda jävla dag era missfoster, jag klarar inte att vänta i två satans veckor!), dina föräldrar ska ta kontakt med skolan och kanske få dem att fixa ett "specialchema" (jag hade behövt det för flera veckor sedan, inte nu, nu är det för sent)". MISSFOSTER, jag HATAR er.

Nu ska jag sova hos farmor och ha det bra .. INTE
Nu ska jag till farmor och försöka vara artig och trevlig och fly in i böckernas och musikens värld till i morgon kväll och så ska jag ognorera Johan hela kvällen också. Hmm, undrar om jag kan flörta av brorsan datorn? Värt ett försök. .. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0