Trött

   Orkar inte vara med mer!
   Orkar inte leka era meningslösa lekar längre!
   Vart fan är verkligheten, vart fan är glädjen?
   Villintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillinte!
   Vill inte se era tomma blickar, vill inte höra era tomt ekande ord. Orkar inte ta del av era liv, orkar inte, vill inte, kan inte, får inte, klarar det inte... Vill bara sova bort hela livet, sova och aldrig mer vakna

   Klarade bara skolan tack vara Alexx, min underbara änglasyster. Skulle aldrig ha fixat det utan henne. Inte för att det känns som jag fått något gjort idag, någonting viktigt altså, men ändå. Hade muntliga nationella i engelska, det gick faktiskt bra, men det kan ha att göra med gruppen ^^. OCh så hade vi mateprov, vilket gick mindre bra, jag vet att jag inte blev godkänd på det. Nåja, dagen har väl i helhet vart rätt okej. Hade slöjd och svenska på ES, känns som det är de två ämnen jag behöver prioritera allra minst.. Nåja, jag klarade hela dagen och det är väl det som räknas mest, inte sant? Jag hoppas det i alla fall... Fast å andra sidan så är ju tisdagar lättaste dagen, värre är det med onsdagar. Nåja, jag får se hur kvällen går, nu ska jag sova och sedan tvinga i mig middag.


(och jag har bara fyra stjärnor på min himmel...)


Kommentarer
Postat av: alexx

du fick mig att klara dagen också, önskar bara skitskolan kunde ta slut nu. minuterna tycks gå så långsamt.

fyra stjärnor är bättre än inga alls :) och jag skulle klara mig även om du var min ända stjärna, för så starkt lyser du <3

hopppas du får sova inatt ...<3 önskar jag kunde göra mer för dig

2008-05-20 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0