Hello Kitty, Goodbye Kitty

   Altså, hur beroende kan man egentligen bli av en jävla blogg? Hela veckan har jag gått och längtat efter att åka till mamma så jag skulle kunna sitta vid datorn! Jävla nördhannah >.<

Hmm, nu när jag har en dator så kan jag ju självklart inte komma på något att skriva om... Aja, veckan kortfattat:

   Måndag: Huh...Inte komma ihåg någonting? Eller, jo, jag och Lusse gjorde qorn och Tikka-Masala (hur det nu stavas ..) på HK:n och Alexx' pappa hade missuppfattat BUPtiden. Mer? Inte den blekaste.
   Tisdag: Hm, .. Skolan - inte komma ihåg. Efter skolan - hjälpa Jennifer med bilden, plugga fysik? Typ.. Pappa upptäckte (för ovanligehetens skull) att jag mådde skit, diskuterade tisdag. Hemläxa från BUP: Ta reda på vem Hannah Lundgren egentligen är.
   Onsdag: Skola I guess, sen stan. Alexx hämtade kängorna, åt glass med Johan, Nemo och Alexx, träffade folk, försvann hem med Johan, sedan kovland och ridningen. Ärtan hoppade jättefint och drog/kutade nästan inte alls <3 Sov hos mor. 
   Torsdag: Hm.. Svenskaprov på skolan, gick bättre än förväntat. Blev klar med min korsett, den är broderad och även insydd bak, så man kan dra åt den en hel del ^^ Sov hos pappa, mådde bajs. sov hela eftermiddagen.
   Fredag: SOprov på skolan, han tog typ bara upp saker som jag inte hade pluggat på, förutom kartan, så bajs på det. Målade klart huset på bilden. Hm.. Efter skolan var jag med Kiiwio, Klas och Johan. Skulle säga hej då till Sally, så vi satt i lägenheten och åt Pocky. Behäver jag skriva att det var Klas' påhitt? Sen var det bild på kultuskolan, då typ plockade vi ihop saker, åt glass och fyllde i ett papper. Hoppas jag kan fortsätta nästa år.. Aja, Efter bilden gick jag hem och klappade katterna, sedan kom Monica med Norskan och hennes dotter för att stjäla vår Sallykatt.. Eller, ja, de tog med henne, för nu bor Sally i Norge. Åkte till Johan och sov där.
   Lördag: Idag var jag ju hos Johan. Åkte till stan med Eric. Nu är jag hemma. Mamma hämtade hem Leo, så nu går Kelly omkring och morrar och Tindra ligger under mammas säng.

Borde plugga, är inte klar med HK:n och det skulle vara inne i fredags.. Får lämna in det på måndag i stället då. Har föresten sovmorgon till tio i tolv då, så det är posetivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0