Glad! ..Eller nåt

Var hos Nemo igår, det var faktiskt kul. Kul, men jobbigt och uttröttande. Där var jag, Alexx, Kiiwio, Hannah, Niizu, Jessica, Emma, Anna, Dennis, Sebbe, Sonny också Nemo själv så klart. Hon fyller år på söndag och önskade sig ett nytt liv, så de var vad vi gav henne. Eller ja, ett kort med ett erbjudande till ett nytt liv, och en bilaga - en Barbiedocka. Hon blev mindre glad. Men kul var det ^^
   Tittade på film, en skräckis som var jätteläskig! ..Inte. Men jag klarar ine av skräckfilmer >.< Tittade på nån som hette "Bugs" också, men jag somnade då. Men mjao, de var kuligt att vara där, kul att göra något igen. Faktiskt.

   En annan kul grej är att de har skickat mina grejer från Odium nu :P De skickade igår och de ska ta en till tre arbesdagar innan det kommer. Vill att det ska komma nu, nu! >.< Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge...

Vackra människor och en Dennis   Världens vackraste Alexx   Nemo och hennes dampiga moppe som hatar mig   En Alexx och en Sebbe
En Emma, en Anna och lite av en Jessica   Sonny och hans bäbis som var knöligare än mitt anorektiska modellbarn   Godmorgon Niizu :)



   Var på vernissage idag. Kulturskolans bildelever och Bildesteterna ställde ut lite smått och gott. Från min sida kom den skumma ängelskulpturen och en målning med Yin och Yang. Och så klart min och Kiiwios Ebba Grön :)
   Efter uställningen åt jag och Kiiwio mjukglass och nu sitter jag här i min ensamhe och väntar på att Johan ska dyka upp. Han vet inte om det än, men han ska hjälpa mig att baka hallon/äppelpaj.

   Neh, nu ska jag forsätta prata med Emmie och Alexx och sedan ska jag fixa lite med allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: emma

jag blir då aldrig bra på bild hörrö. -.- xD

2008-05-28 @ 13:31:15
URL: http://enrosagurka.blogg.se/
Postat av: emma

jag blir då aldrig bra på bild hörrö. -.- xD

2008-05-28 @ 13:31:27
URL: http://enrosagurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0